5 Haziran 2014

Akşama misafirim var



Akşama misafir var :) Sabah erken kalktım,kurabiyemi yaptım.Nişastalı kurabiye benim favorilerimden.



Her kurabiye gibi pratik,bir o kadar nefis..

Malzemeler:
2 yumurta
1 paket margarin(veya 1su bardağı çiçek yağı)
1su bardağı şeker
1fincan un
500 gr nişasta
1paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Yarım limonun suyu

Nişasta dışında tüm malzemeyi koyup yoğuruyoruz.Nişastayı ekleyip hamuru yuvarlıyoruz.Önceden ısıtılmış fırında 165 derecede üstü beyaz kalacak şekilde çatlayıncaya kadar pişiriyoruz.Sonra yemede yanında yat :)



Ben yedim bile :) Tek çeşitle misafir ağırlanır mı,daha çok işim var :)

16 yorum:

  1. Nişastayla hiç denememiştim hep yarı un yarı nişasta kullanırım , çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :) Ben hiç öyle denemedim ama denenebilir,öyle de güzel olur :)

    YanıtlaSil
  3. Ziyaretin için teşekkür ederim.kurabiyene ve etamin işlemelerine bayıldım.ben de takibe aldım.yine beklerim.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ben de teşekkür ederim :) Yine gelirim :)

    YanıtlaSil
  5. İade-i ziyaret için geldim ve içim açıldı. mor incir, paylaşımlarınızla ziyaretçisine neşe veren, samimi bir blog olmuş. Kurabiyeleriniz gerçekten yemeye kıyılamayacak kadar güzel görünüyorlar. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiizz :) Çok teşekkür ederim,her zaman beklerim :)

      Sil
  6. cayimin yanina bir tanecik alabilirmiyim?
    cok hos gorunuyorlar,,,sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Tabikii :) Teşekkürleer..

    YanıtlaSil
  8. Tesekkurler arkadaşım ziyaretin için. Kurabiye nefis görünüyor, nisastali olduğu için agizda dağılıyordur eminim ellerine sağlık. Biraz gezineyim ben sayfanda. İyi aksamlar...

    YanıtlaSil
  9. Ben teşekkür ederim :) Evet,ağızda hemen dağılıyorlar :) Yine beklerim..

    YanıtlaSil
  10. Bugün bundan deniycem dün blogunuzu incelerken not almıştım:) Buğday nişastası ile olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa...Gerçekten güzel bi tat :) Buğday nişastasıyla hiç denemedim,ben mısır nişastasıyla yaptım..

      Sil
    2. Riske giricem deniycem:)

      Sil
    3. Sonuçtan beni de haberdar edersen sevinirim,merak ettim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma