17 Kasım 2015

Amerikan Servis




Amerikan servislerim üçlendi.Turuncuyu önceden örmüştüm.Pembe yarımdı,bitti.Maviyede oğluma doğum sancıları çekerken gece başlamıştım.Örgü manyaklığım ne derece anlayın.Oğlan ya,oğlumun servisi mavi :)


İnstagrama koyduğum fotoğrafları arayıp buluyorum.Uzun zaman olduğu için aramak uzun sürüyor haliyle :)


Pasta börek de paylaşamıyorum bu ara.Kıbrıs'taki fırına alışmaya çalışıyorum.Bu kağıtta kekler de çalışmalarımdan.Gayette başarılı oldu :) Yakında bir şeyler paylaşabilirim yani.


Pembe biraz küçük oldu farkettiniz mi bilmem.İpi inceymiş galiba.Amaaan olsun, ne yapalım di mi ama canım :)
Benden şimdilik bu kadar.En azından her hafta bir şey paylaşmak istiyorum.E o zaman haftaya görüşürüüüzz :)

14 yorum:

  1. Çok beğendim! Harika renkler. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. geçen kışı bu servisleri örmekle geçirmiştim :D güle güle kullanın sizde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu modeli örmeyen yok sanırım.O yüzden üç tane yeter di mi :)

      Sil
  3. ellerine sağlık canımm. pembenin küçük olduğunu falan fark etmedik ;) artık her hafta bir şeyler paylaşma kararı almana en çok ben sevindim. bizi ihmal etme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim :) Bakalım planlarım öyle :)

      Sil
  4. Çok güzeller! Renkler de çok güzel ve canlı.
    Doğum sancıları çekerken örgü örmek iyi geldi mi :)
    Ben de istiyorum bunlardan ama örmek biraz zor geliyor. Halbuki böyle renk renk çok sevimliler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Herkes tavsiye ederim çok iyi geliyo :)
      Hiç de zor değil,başlayın çabucak biter :)

      Sil
  5. Merhabaa,öyle güzel görünüyorlardı ki hemen bloğunuza geldim ziyarete :)) ellerinize sağlık,çok beğendim..

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş renkler çok hoş yapmayı düşündüğüm işlerin arasında sırasını bekliyor ellerinize sağlık sevgiler....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok telekkür ederim :) Bu modeli yapnayan jakmasın :))

      Sil
  7. Cok güzel örmüşsünüz.ben de. Bi ara heveslenip başladim ama sonra bardak altlığı olarak bitirdim :) sizinkileri gorunce yine heveslendim bu ara başlarım heralde.
    Ben de minik projelerimi paylaşıyorum. bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim minikare :) Şimdi ziyarete geliyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma