11 Mayıs 2015

Esrarengiz Bahçe-Mandala


Merhaba :) Bu hamilelik döneminde beni saran işlerden biri de bu boyama :)

Bebek bakımı kursuna gittiğimi daha önce yazmıştım.Orada duydum ilk defa mandalayı.Bilmem kaç bin yıl önce mağara duvarlarını boyuyormuş insanlar.Şimdi okul öncesinde de kullanılıyormuş.Çocukların da severek yaptığı bir boyama :) Küçüklere, büyüklere terapi :)

Önce internetten bir kaç çıktı aldım boyamak için.Sonra baktım çok eğlenceli,biraz araştırınca bu ara çooook meşhur olan Esrarengiz bahçeyi keşfettim.

Hemen alıp boyamaya başladım :)


Üç sayfayı bitidim.Darısı yeni sayfaların başına :)

14 yorum:

  1. Bayıldımmm! Bunları kumaş üzerine uygulamayı düşündünüz mü? Bana çok ilham verici geldi bu resimler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen bi arkadaşım da dedi,ama o işleri hiç bilmiyorum.Demek ki olabilir :)

      Sil
  2. Ben de ilk senin profilinde gördüm bu kitabı sonra baktım hızla yayılıyor hemen de aldım geri kalacak değilim :)) çok eğlenceli ama bazıları çoook detaylı.. ben hemen biten şeyleri daha çok seviyorum biraz tezcanlıyım :) Ama her eve lazım bu kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli di mi? :) Evet bazılar kafa sıyırtır :) Ben şimdilik yapıyorum,ömür yettiğince boyarız artık : o)

      Sil
  3. Hakikaten terapi, vakti olanlara ne mutlu rahatlatır insanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik boyuyorum ama yakında benim de zor galiba :)

      Sil
  4. mandalayı biliyorum ve çok heves etmeme rağmen hiç yapmadım. bir kaç çıktı alıp deneyeyeim bende. ellerine sağlık. bebiş ne zaman geliyordu. anneler günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denenmeli bence de :) Teşekkürler :)
      Çok az kaldı,geri sayım diyebiliriz :) Çok teşekkür ederiiim Özlemcim :)

      Sil
  5. Keşke biraz vaktim olsada alıp uğraşabilsem şu mandalayla çok zevkli görünüyor :) bu arada sanırım anne adayısın çok sevindim senin adına allah tamamına erdirsin anneler günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zevkli ama vakit gerekiyor evet :) Çok teşekkür ederim Meltem,inşallah :)

      Sil
  6. kesinlikle yapamam sinir olurum sabredemem gibi geliyor bana :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bn de çok sabırlı sayılmam aslında :) Açıyorum masanın üstüne arasıra uğrayıp boyuyorum :)

      Sil
  7. Guzel bir ugrasmis, bende denemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel,çocukların niye sevdiği belli :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma