18 Mayıs 2015

Sarılara takmış olabilirim.




Merhabalaaar :) Koca göbeğimle günleri biraz oyalanmalarla geçiriyorum.Bugün itibariyle 39+2 gün oldu.Karışık duygular içindeyim :))




Bu modelden böyle bir parça yaptım.Bakalım ne işe yarayacak.Renkli dantelleri seviyorum.Etamin yaptığım orlon iplerle ördüm bunu..


Renklisi de güzel ama sarısı da ayrı güzel oldu :)  İnstagramda paylaştığım fotolardan koydum.Oradan da takip etmek isterseniz.Kullanıcı adım mor_incir. İşte böyleee..En kısa zamanda görüşmek dileğiyle..

11 yorum:

  1. Sarı rengi çok severim. Çok güzel duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim Seval :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. renkli beyaz çok güzel olmuş.. yakın görüntüsü var mı acaba?
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi aynı model..Sarı daha büyük diye çok yakınlaştırmadım.Anlaşılmıyorsa gönderebilirim :)

      Sil
    2. o zaman beyazın ipi ince doğru mu anladım?

      Sil
    3. Evet doğru :) İnstagramdan da beyazın yakın fotosunu yolladım..

      Sil
    4. teşekkür ederim resmi aldım

      Sil
  3. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinlğinde gördüm ve izlemeye aldım.Sizde benim bloğumu izlemeye alırsanız çok mutlu olurum :) Sevgiler
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/
    https://instagram.com/kirmiziruganayakkabilarim/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zaman olmuş ama şimdi hemen bakıyorum :)

      Sil
  4. merhaba sizi takip ettim ancak bloggerda yeniyim lütfen sizde bana yardımcı olup beni takip edermiisiniz:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma