25 Nisan 2016

Yeni kırlentim



Merhaba :) Tembel teneke olarak ben kırlent yapmıştım da paylaşmamıştım da onu bi paylaşıvereyim dediydim :)


Hep bahane hep bahane..Bu arada fotolar da pek iyi değil.Tabletten çekmiştim hepsini..

İnstagramda da paylaşıyorum diyorum ya hep.Bu kitaplı falan olanlar hep ordan.Okuduğum kitapları da görmüş oluyorsunuz :) Aaaah ah bir zamanlar buralarda da paylaşırdım kitap.Ah o tembellik yok mu tembellik..



Arkası da böyle bişey işte..Tekrar görülünceye kadar esen kalın :)) 
Görüşürüüüüzz...

6 yorum:

  1. Siz zaten iyi günlerde kullanmaya başlamışsınız. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Tembel olsan bu kadar kırlenti nasıl işlicen kuzum? Azcık ihmal ediyorsun buraları, o kadar :)

    YanıtlaSil
  3. Kolay örnek gibi dursa da aynı emeği harcıyorsunuz gerçekten güzel olmuş alt sayfalardaki yatak örtünüz şahane olmuş sağlIkla kullanın.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma