22 Aralık 2015

Yılbaşı Süsü




Merhabaa :) Bu haftaki çalışmamız yılbaşı süsü yapımı..Benim yeşil yünüm olmadığı için benim örgü süsler kırmızı beyaz oldu.İnşallah seneye bunlara yeşilde eklerim :)



Daha önce paylaştığım kelebekleri kırmızı beyaz yaptım.Kalbi zaten küçük çiçeklerle yapmıştım.Kardan adam yapımı çok eğlenceli oldu.Burna baksanıza :)


İnternetten yıldız şablonu biraz bant yıldızlarda hazır. E malum kozalaksız olmaz.Kozalağa da ojeyle efekt. Daha bunlara bir sürü şey ekleyebilirsiniz.Kar tanesi yapılabilir,eldiven örülebilir..Ben bu sene bu kadar yaptım..Şimdilik benden bu kadaaar...

2 yorum:

  1. ne şirin olmuş, kendi ellerinle yaptığın yılbaşı süsleri ile çam ağacı süslemekte ayrı bi zevk olsa gerek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle,örgülerime baktıkça mutlu oluyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma