3 Ağustos 2015

Oğluşumun Güneşi





Uzuuuunca bir aradan sonra merhaba :) Son yazımdan beri oğlum oldu da 4 aylık oldu.Bunlarda eşiminde katkılarıyla onun için yaptığımız bebek hediyelerimiz :) 




Bu kadar zamanda çok fazla değişiklik oldu hayatımızda.Blog falan yazamadım o arada.Oğlumun doğması dışında Ankara'dan da taşındık.Artık Kıbrıstayız.Bolca yenilik var yani hayatımda :) Blogda bir şeyler paylaşmasam da instagramda paylaşıyorum.Ivır zıvır bir şeyler yaptım tabi.İnşallah en yakın zamanda onları da paylaşabilirim.

Tabi buradaki gezmelerimi de paylaşacağım.Şimdilik benden bu kadar.Görüşmek üzere :)

instagram hesabım:mor_incir

10 yorum:

  1. allah bağışlasın canım :) yeni hayatında hep mutlu olursun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim :) Amin,inşallahh..

      Sil
  2. Allah bağışlasın, maşallah doğmuş büyümüş de :) sayılı günler kala darısı bizim başımıza :)
    Sarı sarı güneşlere bayıldım, emeğinize sağlık ömrü de hep rengarenk olsun 😊
    Ayrıca yeni yaşamınızda mutluluklar sizinle olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi inşallah..Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin :)
      Teşekkür ederim
      Sevgiler

      Sil
  3. Bu keçeyi bu kadar düzgün kesmeyi nasıl başardınız ya? Ve bunu dikmek de çok zor... Çok başarılı olmuş valla :) Bak sen de benim gibi oldun, buraya yazmayıp instagram'a takılıyorum demelere başladın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kestim :))) Ben diktim :))) Teşkürler..
      Vallaha öyle oldu yaa :)

      Sil
  4. Arayı çok açtın cidden, güneş güzel doğar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyle oldu :) Ata ya arkadaş geldi oğlum :)

      Sil
  5. Merhaba Mor İncir, öncelikle Allah bağışlasın evladınızı. keçeleri znasıl kestiniz merak ettim. özel bir makinası mı var? Varsa nereden temin edebiliriz ve fiyatı nedir acaba? çok tesekkürler. :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,amin.Bildiğimiz makasla kestim.Keçe kalındı ama çok da zor olmadı.Kesiliyor yani :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma