27 Nisan 2015

İrmikli Toplar



Merhaba :) Bugün irmikli toplarımı paylaşayım istedim.Aslında başka şeylerde var paylaşmak istediğim ama fotoğraflarımı bilgisayardan tablete atamıyorum bu ara.O yüzden bugün tabletle çektim fotoları :)


Tarifi çok basit hem de çok lezzetli..
Malzemeler
3 su bardağı süt
7 yemek kaşığı şeker
7 yemek kaşığı irmik
1 paket krem şanti
Süt,irmik ve şekerle muhallebimizi yapıp soğuduktan sonra krem şantiyi toz halinde ekliyoruz.Kaşıkla karıştırıyoruz,sonra da elimizle yuvarlayıp hindistan cevizine buluyoruz.Buzdolabında beklettikten sonra afiyetle yiyoruz :)) İşte bu kadaaar...

Bir tarifimizin  daha sonuna geldiiiiikk..En kısa zamanda görüşmek dileğiyle.Sağlıcakla kalın :))

10 yorum:

  1. Ellerine sağlık :) irmik topları da güzel, turuncu örgü dantelde ayrı bir güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiimm,ikisi içinde :))
      Sevgiler

      Sil
  2. Alanyaspor renkleri :) Algıda seçicilik işte.
    Leziz görünüyorlar, tek atımlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa,bilmiyordum.Ama renk uyumu güzel :)
      Teşekkürler

      Sil
  3. Yapılacaklar listesinde 1. sırayı aldı :)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş çok nefis görünüyor sunum da iç açıcı elleriniz sağlık sevgiler....))

    YanıtlaSil
  5. Bende bunun truffle halını denedım hafta sonu guzel oluyo ellerınıze saglık:) Yeni keşfettim sizi bundan sonra takipçinizim benım sayfama da beklerım :) http://bukombinsenin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O tarifi de denemek gerek öyleyse..Ziyarete geliyorum :)
      Teşekkürler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma