24 Mart 2015

Bebek Anı Defteri


Bugün sizinle bu defteri paylaşmak istedim.Hamile olduğumu öğrendiğimde kalın kapaklı bu defteri almıştım.İçine de bir şeyler yazmıştım.Daha sonra da 1-2 defa daha yazdım,eşim de bir kaç kere yazdı.Neyse renkli evalardan alıp arkasına önüne yapıştırdım.Bir de hazır eva şekillerini yapıştırdım.Bence çok sevimli oldu.

Bu hatıra defterleri pek bi moda.Bir çok yerde satılıyor,süslü püslüleri de yapılıyor.Ben daha kullanışlı bir şey olsun istedim.İnternette içerikleri hakkında da bilgiler var.Ben içimden gelenler dışında;
Anne-Baba düşünceleri
Anne-Baba fotoğrafı
İsmin konma hikayesi
Doğum gün-saat,hastane adı,doktor
Ay ay kilo-boy
Aşı takvimi
İlk fotoğrafım
El-ayak izim
İlk dişim
Hastaneden eve gelişimiz
Ailemle ilk fotoğrafım
İlk nüfus cüzdanım
Evimiz
Nasıl yıkandım
İlk gezintim
Çıkarttığım ilk sesler gibi başlıkları not etmeyi düşünüyorum.(Sizin de mutlaka bunu da yazmalısın dediğiniz bir şey varsa ekleme yaparım :) )


Ben çocuk için böyle bir defteri Doğan Cüceloğlu'nun İletişim Donanımları kitabında okumuştum.Babası her çocuğu için siyah kaplı bir okul defteri alıp,doğumdan itibaren hastalıklarını,okula başlamalarını,komik olayları not etmiş.Çocukları evlenirken defteri kendisine verip"Sen de kendi çocukların için defter tut" dermiş.11.çocuk olarak ona da tutmuş,ama yazılanlar biraz azmış.Çok güzel değil mi?Bu yüzden defter işi benim çok hoşuma gitti.Benim defterim yok ama olsun :)

8 yorum:

  1. Bana da ablam güzel bir defter hediye etti. Hamileliğimden sonra hep yazdım. Doğumdan sonra da dediğin gibi bebeğimin ilklerini not aldım. Onun için güzel bir anı olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok çok yazabilirim inşallah :) Büyüyünce okumak zevkli gelir bence :) Ata da senin yazdıklarına sevinir :))

      Sil
  2. Benim hamile not defterim bloğumdu ama seninki çok daha güzel olmuş:) Benim de bloğa yazdığım ilk "ilk" hikayesi ilk kahkaha oldu. Çok özel bir andı. İnan hayatımda duyduğum en güzel sesti. Hala da öyle:) Eşimle o kahkaha devam etsin diye kan ter içinde yapmadığımız maymunluk almamıştı. O anı ne yapsak da uzatsak, dondursak , olmadı yavaşlatsak diye oynadık durduk... Çok güzel çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel yaa :) Ne mutlu :)) Ben de aklımda tutayım bunu :)

      Sil
  3. Benım de var böule bir defterim annem sag olsun yapmıs ara ara acar okurum :) insan çok duygulanıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar şanslısıııın :) Benim de olsun isterdim :)

      Sil
  4. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma