16 Aralık 2014

Tarçınlı Kurabiye



Merhabaa :) Bir uğradım yine sesim çıkmadı di mi?! Tembelim diyorum ya bu ara,aslında bir sebebi var.Bir 40 hafta kadar iki kişi olacağım inşallah.Bu haftaların 17si bitti bile :) Ama anne olmaya hazırlanmak için Çocuk Bakımı Kursuna gidiyorum,bir yandan da kitap okuyorum.Bir çok kitap aldık,onları da paylaşırım bir ara.Haluk Yavuzer'in bu kitabını okudum,çok da beğendim :)


Hamur işi yememeye dikkat etsem de arada yemek lazım ama dimi?Her yer yılbaşı konseptine girmişken ben de tarçınlı kurabiyelerimi duruma uygun yapayım dedim.Bana tarçın kışı anımsatıyor.Yani kışın tarçınsız olmaz :)
Malzemeler:
125 gr tereyağ(oda sıcaklığında)
1 yumurta
1/2 su bardağı pudra şekeri
1 tatlı kaşığı tarçın
Aldığı kadar un

Bütün malzemeyi karıştırıp şekil verdim.Önceden ısıtılmış fırında 170 derecede 20-25 dakika pişirdim.Bu kadar basit :) Afiyet olsun.Şimdilik benden bu kadar :))

10 yorum:

  1. Sevgili Mor incir, harika bir haberle yeni yilinda harika tariflerinden birini vermissin :) Allah saglikla mutlulukla kucagina almayi nasip etsin :) Insallah senin icin hersey yolunda gider.
    Bu arada guzel bir kitap onermissin, dikkate alinacak cok tesekkurler :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiimm :) Güzel dileklerin için sağol :)
      Sevgiler

      Sil
  2. çok çok sevindiiim. hayırlı olsun inşe Allah. dünyanın en güzel duygusu.
    kurabiyeler de harika görünüyor. kendine ve bebişe iyi bak sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm Özlem :)
      Sevgiler

      Sil
  3. Ne güzel haber :) Allah bebeğine de sana da sağlık versin. Hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ,çooook teşekkür ederim :))

      Sil
  4. işte aradığım tarif bu yaaa seni bunca zaman boşa beklemediğimi biliyordummm harikasın :) bu arada tatlı haberine çok sevindimmm hayırlısıyla gelsin evinizin neşesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap da afiyetle ye artık :)) Çoook teşekkürler :))

      Sil
  5. Ne hoş bi haber :) Yeni yıl size mutluluk getirsin tarif de yazı da blogunuz da çok şeker ^^ Takibe aldımm, ben de bloguma beklerim^^ Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim :))
      Ziyarete gliyorum hemen :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma