7 Eylül 2014

Sınıf Süsleme Çalışması





Merhabaa :) Herkese iyi pazarlar!!Bugün size ilkokul sınıfını süslemek için yaptığımız resimleri göstermek istedim.İlkokul öğretmeni olan arkadaşım ,kendisine geçici olarak verilen, okula yeni başlayacak öğrencileri için hem çocuklar okulu sevsin,hem de sınıflarına çabuk alışsınlar diye sınıf süsleme çalışması yapacakmış.Biz de yardıma gönüllü olunca başladık yapmaya :)


Eşlerle beraber dört kişi,hem okul anılarımızı paylaştık,hem stres attık.Çok güzel şeyler çıktı ortaya.Ben bakmaya doyamadım :)


Herkes kendi evinde de yapabilir.Renkli kartonları tabletten kopyaladık ve siyah keçeli kalemle üstünden gidip kestik.Bunlarla çocuk odaları süslenebilir,konseptli doğum günleri yapılabilir.Ya da beyaz kağıda kopyalanıp çocuklara boyama yaptırılabilir.


Hepsi çok güzel oldu ammaaaa benim favorilerim de bunlardı :)

Biz küçük bir sınıfı mutlu etmek için bunları yaptık.Herkes kendi çocuğu başta olmak üzere etrafındaki çocukları mutlu etmeye çalışırsa belki bir gün mutlu bir dünya hayali gerçek olur.

Seygiyle..

14 yorum:

  1. Cok eglenceli tam bana gore bi iş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem küçüklere,hem de hiç büyümeyenlere göre :)

      Sil
  2. Çok güzel bir çalışma olmuş, hem çalışma hem eğlence süper...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürleer :) Aynen hem arkadaşımıza yardım ettik hem de eğlendik :)

      Sil
  3. Elinize sağlık çok güzel olmuşlar... Minikler böyle düşünceli bir öğretmenleri olduğu için çok şanslılar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Bence de çok şanslılar :))

      Sil
  4. Son sözün çok hoşuma gitti :) Keşke herkes böyle çalışmalar yapabilse, herşey için herkes için daha faydalı olabilsek... Bence de hepimiz bir parça katkı sağlarsak mulu dünya çok yakınımızda :)
    Emeğinize sağlık canım, her biri çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir birey mutlu bir çocukluk geçirmişse her şeye,her güne güzel bakıyor.Hayatta bundan ibaret değil mi :) Mutluluk biraz da elimizde..
      Çok teşekkür ederim Sinemcim :)

      Sil
  5. Cıvıl cıvıl, şipşirin bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık. Ben de en çok zürafacığı sevdim :) Alpaka görmek de ayrıca hoşuma gitti. Bizim ülkemizde pek tanınmıyor, geçen yıl bir yetiştiricinin küçük bir sürüyü çoğaltmak ve yetiştirmek amaçlı Türkiye'ye getirdiğini okumuştum. Yani çok ay sayıda da olsa alpaka artık ülkemizde de var. Ve görüyorum ki bu sınıfın şanslı minikleri alpaka ile çok daha erken yaşlarda tanışmış olacaklar.

    Minikler bugün okullu oldular, sınıfları doldurdular:) Umarım onlara dünya güzel bir yer dedirtecek anıları olur o sınıflarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiiz :) Alpaka nedir bilmiyordum aslında,sayende baktım öğrendim.Çok şirinler gerçekten..Türkiye de yetiştirilebilirse ne güzel olur :)
      Güzel dilleğin benim de dileğim :)

      Sil
  6. 4 sınıf öğretmeni olarak şimdiden 1. Sınıflara hazırlık yapıyorum. Değişik güzel fikirlere ihtiyacım var. Ellerinize sağlık. Sevgiyle kalın. Bende bloguma beklerim. Güzel paylaşımlarda görüşürüz. sukrancapaylasimlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkürler :) Ziyaret edicem :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma